Використання Cookie

Цей сайт використовує файли Cookies, тож Ви можете дозволити нам анонімно збирати статистичні дані для покращення роботи сайту. Ви можете погодити або заборонити використання Cookies натиснувши відповідне посилання праворуч. Також для покращення роботи веб-сайту ми використовуємо веб-аналітику MouseFlow.

Ігноруйте це повідомлення, якщо Ви погоджуєтесь з політикою використання Cookies. Натисніть посилання нижче, якщо Ви хочете переглянути додаткову інформацію про використання файлів cookie або змінити налаштування.

Несправності кавомашини

Несправності кавомашини. Що робити?

У Вас проблема з кавоваркою, і Ви знову хочете насолодитися ароматом свіжої кави? Можливо, нагрівач на кавовій машині не працює або щось сталося не так під час видалення накипу.

Впродовж гарантійного періоду, який триває 24 місяці після дати придбання, ми відновимо ваш пристрій безкоштовно. За межами гарантійного терміну кавові апарати відновлюються нами за фіксованою вартістю.

Для того, щоб уникнути пошкоджень кавомашини під час видалення накипу дотримуйтеся усіх вказівок, зазначених в інструкції та використовуйте спеціальні засоби для чищення кавомашин.

Інформаційна та технічна підтримка

Зв'яжіться з нами у зручний Вам спосіб.

Безкоштовна інфо-лінія з 09:00 по 19:00. 0 800 300 152

Технічні питання bsh-serviceua@bshg.com

Допомога вже в дорозі

Ви можете замовити сервісне обслуговування за телефоном гарячої лінії сервісної служби:

+38 044 490 2091

Cервіс для побутових приладів Bosch

Бездоганний сервіс - до та після покупки.

Історія побутових приладів Bosch.

Історія побутової техніки Bosch починається з 1886 року. Дізнайся більше!