Відчуйте життя в сучасному ритмі - з Home Connect

У вас є прилад Home Connect або ви плануєте його придбати? Дізнайтеся більше, про можливості Home Conect, перейшовши за посиланням.

Перейти
Home Connect
Skip to content
Винайдено для життя
Вхід у систему / Реєстрація

Головне

Що таке SingleKey ID (Єдиний ключовий доступ)?

SingleKey ID (Єдиний ключовий доступ) - це платформа єдиного входу, яка дозволяє отримати доступ до певних додатків і веб-сайтів від різних брендів за допомогою одного імені користувача та пароля. SingleKey ID не може отримати доступ до будь-якої особистої інформації, збереженої в облікових записах ваших партнерів.

Для чого слід використовувати SingleKey ID (Єдиний ключовий доступ) ?

Наявність ідентифікатора SingleKey ID дає змогу входити до певних програм і веб-сайтів Bosch та її партнерів за допомогою одного єдиного імені користувача та пароля. Іншими словами, це дає вам безперешкодний доступ до певних розділів після входу, таких як онлайн-сервіси, програми, пристрої, а також інформація про продукцію та гарантії.

На що слід звернути увагу при створенні SingleKey ID (Єдиного ключового доступу) ?

Якщо у вас вже є обліковий запис MyBosch або іншого бренду-партнера, який використовує SingleKey ID, обов'язково використовуйте ту саму адресу електронної пошти при створенні свого SingleKey ID. Потрібна підтримка?

Чи потрібно створювати новий обліковий запис для кожного бренду-партнера?

Ви можете використовувати свій ідентифікатор SingleKey ID для входу на веб-сайти та додатки Bosch, а також на веб-сайти та додатки брендів-партнерів. Ваш обліковий запис у кожного партнера стає активним лише після того, як ви вперше ввійдете на їхній веб-сайт або додаток за допомогою свого ідентифікатора SingleKey ID. Вам не потрібно створювати окремий обліковий запис для кожного партнера. Однак, щоб користуватися певними послугами або додатками, вам може знадобитися надати додаткову інформацію у своєму профілі в деяких партнерах.

Я використовував різні адреси електронної пошти для створення облікових записів у різних брендів-партнерів. Як мені створити ідентифікатор SingleKey ID (Єдиного ключового доступу) ?

Після створення ідентифікатора SingleKey ID вас запитають, чи ви вже маєте обліковий запис Bosch або бренду-партнера. Дайте відповідь "так" і, коли з'явиться відповідний запит, введіть адресу електронної пошти, пов'язану з вашим старим обліковим записом. Тепер ви маєте отримати електронний лист із посиланням для підтвердження. Перейдіть за цим посиланням, щоб успішно об'єднати ваш старий обліковий запис Bosch або партнера з вашим обліковим записом SingleKey ID.

Чи можу я використовувати свій SingleKey ID в офлайн режимі?

Ні, для входу за допомогою SingleKey ID потрібне підключення до Інтернету.

Де я можу використовувати свій SingleKey ID?

Огляд брендів, які підтримують SingleKey ID, можна знайти тут.

Які функції надає SingleKey ID? Які надаються партнерами?

SingleKey ID - це виключно платформа ідентифікації, яка дозволяє вам входити на веб-сайти та додатки багатьох різних брендів за допомогою одного набору облікових даних. Всі інші функції, контент, послуги тощо надаються брендами-учасниками і можуть відрізнятися залежно від їхньої доступності та місцезнаходження.

Який взаємозв'язок між SingleKey ID та брендами-партнерами?

SingleKey ID - це послуга, яка використовується споживачами для доступу до онлайн-контенту та послуг, що надаються брендами-партнерами. Для отримання додаткової інформації, будь ласка, ознайомтеся з умовами та положеннями.

Чи можу я використовувати свій ідентифікатор SingleKey для додатку Home Connect?

Так, ваш ідентифікатор SingleKey ID можна використовувати для входу в додаток Home Connect. Щоб скористатися певними функціями додатку Home Connect, спершу потрібно встановити зв'язок між сумісними смарт-пристроями та додатком.

Чи всі пропозиції та групи продуктів партнерів використовують SingleKey ID (Єдиний ключовий доступ)?

Не обов'язково. Деякі партнерські веб-сайти, додатки, інтернет-магазини та сервіси можуть не використовувати або ще не використовують SingleKey ID.

Облікові записи та налаштування

Як створити SingleKey ID?

1. Створіть обліковий запис, натиснувши тут.

2. Введіть свою електронну адресу, встановіть пароль і надайте деяку особисту інформацію. Після цього ви отримаєте лист із посиланням для активації.

3. Перейдіть за посиланням в електронному листі, щоб активувати свій SingleKey ID. Зробіть це в той же день, інакше термін дії посилання закінчиться.

4. Завершіть процес, увійшовши в систему, використовуючи свої облікові дані SingleKey ID (адресу електронної пошти та пароль).

5. Завершіть процес, увійшовши в систему, використовуючи свої облікові дані SingleKey ID (адресу електронної пошти та пароль).

Як я зможу видалити свій SingleKey ID? Що станеться з моїми даними, які зберігаються за допомогою SingleKey ID, Bosch та брендів-партнерів, коли я їх видалю?

Ви можете видалити свій ідентифікатор SingleKey ID тут. Після видалення ідентифікатора SingleKey ID компанії Bosch і всім брендам-партнерам, до яких ви отримували доступ за допомогою ідентифікатора SingleKey ID, буде надіслано запит на видалення вашого облікового запису. Це може призвести до втрати даних усіх ваших підключених облікових записів. Залежно від програми або веб-сайту, це можуть бути такі документи, як гарантійні сертифікати та рахунки-фактури, а також налаштування розумного будинку або дані історії розумних пристроїв.

Перш ніж видалити свій ідентифікатор SingleKey ID, створіть резервну копію або завантажте всю інформацію, яку ви хочете зберегти.

Як я можу змінити або відновити свій пароль?

Увійдіть на сайт SingleKey ID. Далі перейдіть до розділу "Мій профіль" і натисніть "Змінити пароль".

Як я можу змінити свою особисту інформацію?

Увійдіть на сайт SingleKey ID. Далі перейдіть до розділу "Мій профіль", де ви можете змінити свою особисту інформацію. Деяка ваша інформація може бути розміщена у партнера і доступна лише через відповідний партнерський веб-сайт або додаток.

Як змінити свою електронну адресу?

Увійдіть на сайт SingleKey ID. Далі перейдіть до розділу "Мій профіль" та натисніть "Змінити адресу електронної пошти".

Чи можу я розділити свій SingleKey ID на робочий та особистий?

Наразі вам потрібно створити два різних ідентифікатори SingleKey, кожен з яких має окрему адресу електронної пошти, якщо ви хочете використовувати один для бізнесу, а інший - для особистого користування.

Усунення несправностей

Я забув свій пароль.

Перейдіть на сторінку входу SingleKey ID і виберіть "Забув пароль".

Я не можу увійти за допомогою свого SingleKey ID.

Будь ласка, перевірте наступне:

  • Переконайтеся, що ви правильно ввели адресу електронної пошти та пароль.
  • Перевірте підключення до Інтернет. На мобільному телефоні вам потрібне інтернет-з'єднання з принаймні двома смужками сигналу та з'єднання EDGE (позначене літерою "E" на смужці прийому).
  • Як крайній варіант, скиньте пароль.
Я не отримав електронного листа з підтвердженням після створення мого SingleKey ID.
  • Зачекайте щонайменше 15 хвилин, щоб дати нашій системі достатньо часу для відправки листа з підтвердженням.
  • Перевірте підключення до інтернету. На мобільному телефоні вам потрібне інтернет-з'єднання з принаймні двома смужками сигналу та з'єднання EDGE (позначене літерою "E" на смужці прийому).
  • Перевірте пошту введеної вами адреси електронної пошти на наявність нових повідомлень. Не забудьте перевірити папку "Спам" або "Невідомі".
Я не знаю, яку адресу електронної пошти я використовував для свого облікового запису MyBosch.

Перед запуском SingleKey ID ви отримали електронного листа від MyBosch або бренду-партнера з повідомленням про зміни. Адреса електронної пошти, на яку було надіслано цей лист, відповідає вашому партнерському акаунту. Щоб у майбутньому ви могли отримати доступ до своїх даних у партнерському обліковому записі, будь ласка, використовуйте ту саму адресу електронної пошти для створення свого ідентифікатора SingleKey ID. Якщо ви не отримали електронного листа з повідомленням про зміну або видалили його, зверніться до служби підтримки клієнтів Boschабо відповідного бренду-партнера.

Правові питання та конфіденційність

Де зберігається моя особиста інформація і як вона захищена?

Ваша особиста інформація SingleKey ID зберігається на захищених серверах в Європі. SingleKey ID не зберігає особисту інформацію, зібрану та використану партнерськими веб-сайтами, додатками, продуктами та послугами. Якщо у вас виникнуть запитання щодо зберігання та безпеки цих даних, будь ласка, зверніться до відповідного партнера.

Чи захищена моя особиста інформація при використанні SingleKey ID?

Ваші дані зберігаються у безпеці відповідно до високих регуляторних стандартів. SingleKey ID повністю відповідає Європейському загальному регламенту про захист даних (GDPR). Для отримання додаткової інформації дивіться нашу політику конфіденційності.

Де я можу побачити, яку особисту інформацію про мене зберігає SingleKey ID?

Ви можете керувати особистою інформацією, що зберігається в SingleKey ID, тут.

Однак SingleKey ID в першу чергу зберігає дані, пов'язані з вашою цифровою ідентифікацією. Щоб отримати доступ до даних, які зберігаються партнерами, що використовують SingleKey ID, та керувати ними, відвідайте веб-сайт відповідного партнера або зверніться до його служби підтримки.

Чи всі партнери мають доступ до моєї особистої інформації?

Особиста інформація у ваших партнерських облікових записах не передається та не поширюється між партнерами SingleKey ID. SingleKey ID надає користувачам доступ виключно до веб-сайтів, додатків і сервісів Bosch та брендів-партнерів. SingleKey ID передає вашу особисту інформацію партнеру лише після того, як ви вперше ввійдете в обліковий запис цього партнера.

Чи будуть мої комерційні дані передані в SingleKey ID?c

Ні, інформація, що зберігається у ваших партнерських облікових записах (включно з комерційними даними), не буде передана до SingleKey ID. SingleKey ID дозволяє вам увійти в систему та отримати доступ до вашого облікового запису Bosch і брендів-партнерів. Він не зберігає жодної інформації у ваших відповідних облікових записах, включно з бізнес-даними, зібраними партнером. Щоб отримати доступ до ваших бізнес-даних, увійдіть до відповідних облікових записів партнера за допомогою SingleKey ID.

MyBosch

Зареєструйтеся безкоштовно та насолоджуйтесь перевагами!

Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб.

Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Відкрийте для себе Bosch

Відкрийте для себе якісні, досконалі та надійні прилади

Знайти магазин

Знайти магазин або сервісний центр неподалік