Будь ласка, візьміть участь у нашому опитуванні.

Ваша думка та зворотний зв'язок допоможуть нам зробити наші прилади ще кращими.

До опитування
Опитування
Skip to content
Винайдено для життя
Вхід у систему / Реєстрація

Ремонт великої побутової техніки Bosch

Сучасна біла кухня з ноутбуком показує ремонт техніки Bosch

Найвищим стандартам якості Bosch відповідає не лише вся побутова техніка Bosch, а й обслуговування клієнтів. Служба сервісу побутової техніки Bosch – це багаторічний досвід, надійність та професіоналізм. Ремонт побутової техніки здійснюють висококваліфіковані фахівці, які мають багаторічний досвід роботи з побутовими приладами: посудомийними машинами, пральними машинами, духовими шафами, варильними поверхнями, холодильниками та іншою великою побутовою технікою. Кваліфіковані спеціалісти служби сервісу приїдуть до вас додому, щоб виконати діагностику приладу та усунути несправності.

Оформити виклик спеціаліста з ремонту великої техніки Bosch можна, зателефонував до сервісного кол-центра.

Як знайти номер моделі приладу Bosch (Е-Nr.)?

заводська табличка

Номер моделі (E-Nr.) вказано на заводській табличці приладу. Він починається з трьох літер, за якими йде поєднання цифр і літер. Моделі побутової техніки Bosch завжди починаються з трьох літер і закінчуються знаком «/» та двома цифрами як останні два знаки.

Як знайти заводську табличку з номером моделі на вашому приладі?

Оберіть нижче категорію приладів (товарна група) та тип приладу.

Зв'яжіться з кол-центром Bosch для подачі заявки на ремонт

Зателефонуйте до сервісного кол-центру Bosch, щоб оформити заявку на виклик майстра додому.

При зверненні у випадку гарантійного обслуговування вкажіть, будь ласка, номер моделі, LSS-код та дату виробництва вашого приладу. Ця інформація зазначена у вашому гарантійному талоні. Номер моделі також вказаний на заводській табличці вашого приладу.

Контакти та розклад роботи кол-центру:

Номер кол-центру 0 800 300 152.

Оператор сервісного центру Bosch допоможе вам оформити заявку на ремонт та технічне обслуговування.

Час роботи сервісного кол-центру:

  • Понеділок - п'ятниця: 08:00 - 20:00.
  • Субота: 9:00 - 17:00.
  • Неділя: вихідний.

Як самостійно усунути несправність?

Багато невеликих несправностей з побутовими приладами Bosch можна вирішити без виклику фахівців.

Секція для вирішення проблем - ці рекомендації допоможуть вам вирішити невеликі несправності самостійно.

Знайдіть найближчий до вас сервісний центр.

Ви можете завжди звернутися до наших авторизованих сервісних центрів Bosch за допомогою.

Знайти сервісний центр

Ремонт. Поширені запитання

Чи є необхідність у ремонті або я можу усунути несправність самостійно?

Чи є необхідність у ремонті або я можу усунути несправність самостійно?

Рекомендуємо відвідати розділ підтримки, де можна визначити можливу несправність і подивитися відповіді на поширені запитання. Багато невеликих несправностей можуть бути вирішені вами самостійно без виклику майстра з ремонту.

Відремонтувати або купити новий прилад: чи є сенс робити ремонт?

Відремонтувати або купити новий прилад: чи має сенс робити ремонт?

Майстер проведе діагностику та, залежно від виду несправності, строку експлуатації та стану вашого приладу, надасть рекомендації щодо доцільності ремонту. У будь-якому випадку, ви зможете самостійно ухвалити рішення про те, що робити з вашою технікою.

Які запасні частини використовуються для ремонту?

Які запасні частини використовуються для ремонту?

Майстри авторизованих сервісних центрів Bosch використовують тільки нові оригінальні запасні частини – ні в якому разі не використовуються копії, а також уживані деталі.

Скільки буде коштувати ремонт?

Скільки буде коштувати ремонт?

Якщо несправність пристрою підпадає під гарантійні зобов'язання виробника, ремонт буде безкоштовним. У випадку, якщо на прилад не поширюється гарантія виробника, вартість ремонту здійснюється за тарифами авторизованих сервісних центрів.

Що входить у гарантію від виробника?

Що входить у гарантію від виробника?

Будь ласка, ознайомтесь з умовами гарантійних зобов'язань виробника.

Які дані потрібні для оформлення заявки на ремонт?

Які дані потрібні для оформлення заявки на ремонт?

При зверненні до авторизованих сервісних центрів вкажіть, будь ласка, номер моделі, LSS-код та дату виробництва Вашого приладу. Дана інформація вказана у гарантійному талоні вашого приладу. Номер моделі також можна знайти на заводській табличці приладу.

Як служба сервісу Bosch підтримує захист навколишнього середовища?

Як служба сервісу Bosch підтримує захист навколишнього середовища?

Авторизований сервісний центр Bosch пропонує професійну підтримку протягом усього терміну експлуатації приладу, надаючи послуги з ремонту та оригінальні запасні частини. Висококласний сервіс гарантує безвідмовну та довговічну роботу вашої побутової техніки. Раціональне використання побутової техніки - значний внесок у захист довкілля.

MyBosch

Зареєструйтеся безкоштовно та насолоджуйтесь перевагами!

Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб.

Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Відкрийте для себе Bosch

Відкрийте для себе якісні, досконалі та надійні прилади

Знайти магазин

Знайти магазин або сервісний центр неподалік