Шановні клієнти!
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, повідомляємо, що ТОВ «БСХ Побутова Техніка» призупинила виконання своїх гарантійних зобов’язань на період дії воєнного стану.
Якщо гарантійний строк на Ваш прилад скінчився після 24 лютого 2022 року та Ви не встигли звернутись за сервісними послугами через призупинення діяльності, що викликане введенням воєнного стану, Ви зможете це зробити протягом 3 місяців після припинення воєнного стану, бо гарантію на Ваш прилад подовжено на весь строк дії воєнного стану.

У вас є запитання або пропозиції? Зверніться до нас!
Ми з радістю відповімо на всі запитання про сервісне обслуговування та ремонт техніки Bosch. Ви можете зв’язатись з нами за телефоном 0 800 300 152 (ПН-ПТ з 8 до 20, СБ з 9 до 17).

Знайдіть найближчий до вас сервісний центр.
Якщо ваш побутовий прилад Bosch має несправність, ви можете завжди звернутися до наших авторизованих сервісних центрів Bosch за допомогою.

Bosch – ваш надійний партнер щодня.
Ми прагнемо, щоб Ви почувалися комфортно у себе вдома. Щодня, без винятків. Саме тому Bosch знову і знову розробляє побутові прилади за останнім словом техніки. При цьому жодна дрібничка не залишається без нагляду. За кожною деталлю стоять десятиліття досліджень, а також тисячі тестувань і перевірок на витривалість. Так створюється відома нам якість та бездоганність Bosch, на яку можна покластися зі 100% упевненістю. І це ми обіцяємо Вам, надаючи дворічну гарантію від виробника на всі побутові прилади Bosch.
Гарантійні зобов’язання щодо Вашого побутового приладу вказані у гарантійному талоні, де також подано перелік авторизованих сервісних центрів для обслуговування та ремонту техніки Bosch, а також телефон кол-центру. Ми рекомендуємо не ремонтувати побутові прилади самостійно та звертатися лише до авторизованих сервісних центрів, вказаних у гарантійному талоні на прилад та на нашому офіційному сайті.
Побутовий прилад потрібно ремонтувати чи можна усунути несправність самостійно?
Завжди рекомендується скористатися розділом самостійного усунення несправностей на вебсайті, щоб ідентифікувати несправність та подивитися шляхи її вирішення. Багато дрібних несправностей можна вирішити самостійно, щоб не замовляти ремонт.
Ремонт чи придбання нового приладу: чи є сенс ремонтувати старий прилад?
Усе залежить від типу несправності, строку експлуатації та стану вашого приладу. Майстер сервісу проведе діагностику і повідомить, чи ремонт приладу матиме сенс. Ми порадимо вам, що зробити найкраще. У більшості випадків ремонт – це економічно та технічно виправдана дія. Зрештою, рішення про те, що робити з вашим приладом, залишається за вами.
Які запчастини використовуються для ремонту?
Авторизовані сервісні центри використовують виключно оригінальні запасні частини і ніколи не застосовують копії чи уживані деталі. Для максимальної ефективності візиту майстер заздалегідь аналізує несправність, щоб мати при собі усі потрібні запчастини.
Скільки коштуватиме ремонт?
Якщо несправність приладу підпадає під гарантійні зобов'язання виробника Bosch, ремонт буде безкоштовним. Якщо приладу необхідний ремонт, на який не поширюються гарантійні зобов'язання виробника, такий ремонт буде здійснено за тарифами авторизованих сервісних центрів.

Знайдіть інструкцію з експлуатації вашого приладу
Втратили або не можете знайти вашу інструкцію з експлуатації, або інші документи до Вашого приладу Bosch? Не переймайтесь! Ви швидко знайдете їх в електронному варіанті, перейшовши за посиланням нижче.

Аксесуари та засоби для догляду за технікою.
Для бездоганного функціонування Вашого приладу Bosch та догляду за ними рекомендуємо використовувати лише оригінальні аксесуари та засоби. Вони спеціально розроблені виробником, відповідають високим вимогам якості, проходять випробування для забезпечення максимальної надійності в роботі та ідеально підходять для Вашого приладу. Аксесуари та засоби для догляду за побутовими приладами Bosch можна придбати в наших авторизованих сервісних центрах.